Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychŚlepy jesteś i nic nie widzisz a tym bardziej "lubisz być pod butem innych".
Ty 99% sprawnych cały czas może jeździć.
Ja widzę więcej niesprawnych. Dotyczy to np. oświetlenia przedniego, tylnego, kierunkowskazów, spalin itd.
Faktycznie jest lepiej niż np. 10 lat temu.
Na te 99% sprawnych to masz badania czy widzisz to na "ślip" ?
My zostajemy w UE !!
#StopRussia !!
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOstatnio edytowane przez Kaizen ; 01-12-2023 o 22:59
DB
BK,Płyta czy ławy, PC, Kable, Darmowe poddasze, Bezwładność podłogówki, EU, EP, FLIRtuję, ERV, Opłacalność i regulacja WM, Covid.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychTak, zmieniam otoczenie i dlatego należy w tym moim (i nie tylko w moim) otoczeniu zlikwidować stare trujące pojazdy.
Dużo jest pojazdów z niesprawnymi światłami. Tego nie widzisz?
Jadą sobie na mijania (a jest już ciemno - często Toyoty i inne japońskie)) albo świeci się tylko jedno światło albo świeci w niebo albo kierunkowskazy nie działają (często bo włączenie kierunkowskazu to męcząca czynność).
Mają swoja wolność i nie są pod butem jakiś dziwnych wymagań.
Kupili samochód 10 lat temu i nikt ich nie będzie zmuszał do wymiany przepalonej żarówki na nową.
Wolność wyboru !!
Staruszek dla pasji to bardzo dobry pomysł i przyjemność.
My zostajemy w UE !!
#StopRussia !!
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychPO co zamieszczasz dwa razy te same zdjęcia?Załączone zdjęcia Załączone zdjęcia
Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję
Nazwa: taxi3.jpg
Wyświetleń: 2
Rozmiar: 16,6 KB
ID: 467217 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję
Nazwa: Taxi4.jpg
Wyświetleń: 2
Rozmiar: 21,0 KB
ID: 467218 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję
Nazwa: taxi5.jpg
Wyświetleń: 2
Rozmiar: 53,2 KB
ID: 467219
Nie potrafisz zamieścić po jednym?
My zostajemy w UE !!
#StopRussia !!
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychA po co miałem robić? I tak byś powiedział, że robiłem jak jechała hybryda, a jak coś innego to nie.
Klasyczne benzyny o jedenastej wieczorem mnie nie dziwią. W korkach godzin szczytu moje auto potrafi wyżłopać dobrze ponad dziesięć litrów. Za to godzinę przed północą spokojnie zejdę do siedmiu. A to tylko kompaktowe kombi. Różne Insignie czy duże Mercedesy w szczycie wciągną piętnaście, a w nocy połowę z tego. A tu jeszcze o tej porze nocna taryfa. Nic dziwnego, że kto żyw wyjeżdża na miasto.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOstatnio edytowane przez Kaizen ; 02-12-2023 o 16:45
DB
BK,Płyta czy ławy, PC, Kable, Darmowe poddasze, Bezwładność podłogówki, EU, EP, FLIRtuję, ERV, Opłacalność i regulacja WM, Covid.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychAle Kaizenowi chodzi tylko o fakt, że nie 9 na 10. Dla niego istotne jest aby obalić tą tezę... bo? Cholera nie ogarnę powodu dlaczego.
Ja potwierdzam Twoje obserwacje - hybrydy są mniej zawodne i ekonomiczniejsze. Więc nie dziwne, że taksówkarze je wybierają. Bo jeśli mają kupić "nowy samochód do zarabiania" to wybierają taką hybrydę.
Jest też grupa która chce być premium - więc mercedes. I jest też grupa która woli nic nie kupować aby maksymalnie zwrócić swój dotychczasowy pojazd.
Kazda opcja ma jakiś sens.
Po co tutaj dywagować na kilka stron?
Auta elektryczne wśród taksówkarzy też się pojawiają coraz liczniej.
Niech mądrzejszy ustąpi
Lepiej zapoznać się z takim faktem.
Tranpost kołowy dostanie mocnego kopniaka w zadek u Niemieckich sąsiadów.
Parcie na kolej?
Ciekawe co z osobowym... bo i na niego przyjdzie kolej u nas pod koniec przyszłego roku. A Niemcy? Na pewno też ich opłaty zostaną zmodyfikowane. Ciekawe do jakich poziomów.
https://www.money.pl/gospodarka/szok...10560256a.html
--------- Domek 85m2 po podłodze. Poddasze użytkowe z antresolą. Łącznie 120m2--------------------
---------------- Fundament 30cm XPS | Sciana 30cm 0,32 | Dach 12PIR +20 PUR ---------------------------
-- CO wodne - piec Kospel 6kW + Klimatyzator 3,5kW + Grzałki Łazianki 2x 0,4kW | Rekuperacja.---
- PV ON-Grid 9,9kWp - 8,2kW Falownik | Magazyn 3x MPII 5000VA + 14,4kWh (6x2,4kW) ----------
- PV OFF-Grid 10,05kWp - 6,4kW Ładowarka
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOstatnio edytowane przez Kaizen ; 02-12-2023 o 23:46
DB
BK,Płyta czy ławy, PC, Kable, Darmowe poddasze, Bezwładność podłogówki, EU, EP, FLIRtuję, ERV, Opłacalność i regulacja WM, Covid.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychI dlatego warto z elektrykami poczekać jeszcze co najmniej z dekadę
https://motoryzacja.interia.pl/rapor...lo,nId,7183795
parterówka, płyta fundamentowa, 10cm XPS pod i 10cm EPS na płycie, silikat 18cm, 20 cm grafitowego EPS na ścianach, 5cm wełny i 30 cm celulozy na stropie. Rekuperator Kinetic 250, kocioł kondensacyjny Immergas Victrix 12kW, PV 4,27kWp na SolarEdge
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychNie czytałem, ale interia w sprawie aut elektrycznych i wodorowych nie jest obiektywna.
Ich grupa zainwestowała w stacje wodoru. Więc siłą rzeczy w ich interesie jest promowanie takiego kierunku rozwoju. Auta elektryczne nie są im w smak
edyt.
coś tam doczytałem.
Taka przyszłość całkowicie mnie nie interesuje
Albo ładowanie w domu albo... będzie tak jak było. Uzależnienie się od aparatu stacji ładowania/wymian.
Jeśli będę mieć wybór to wybiorę to co się ładuje w domu. A tam... koło tyłka interesuje mnie 5min czy więcej.
Ostatnio edytowane przez Gik ; 04-12-2023 o 07:54
--------- Domek 85m2 po podłodze. Poddasze użytkowe z antresolą. Łącznie 120m2--------------------
---------------- Fundament 30cm XPS | Sciana 30cm 0,32 | Dach 12PIR +20 PUR ---------------------------
-- CO wodne - piec Kospel 6kW + Klimatyzator 3,5kW + Grzałki Łazianki 2x 0,4kW | Rekuperacja.---
- PV ON-Grid 9,9kWp - 8,2kW Falownik | Magazyn 3x MPII 5000VA + 14,4kWh (6x2,4kW) ----------
- PV OFF-Grid 10,05kWp - 6,4kW Ładowarka
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychI właśnie w celu wywołania takiej reakcji interia i podobni pompują te bzdury.
To super wygląda na internetowych wizualizacjach. Jako tako działa w Chinach. Ale wyobraź sobie tę automatyczną wymianę baterii w trasie, przy takiej pogodzie jak dziś. Podwozie pokryte ubitym śniegiem i lodem albo, w najlepszym wypadku, breją ze śniegu i soli. Idealne warunki automatycznego wyjmowania i wstawiania kilkusetkilogramowego klocka i łączenia wysokoprądowych konektorów.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOstatnio edytowane przez fotohobby ; 04-12-2023 o 09:02
parterówka, płyta fundamentowa, 10cm XPS pod i 10cm EPS na płycie, silikat 18cm, 20 cm grafitowego EPS na ścianach, 5cm wełny i 30 cm celulozy na stropie. Rekuperator Kinetic 250, kocioł kondensacyjny Immergas Victrix 12kW, PV 4,27kWp na SolarEdge
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionych